Drewniany napis FAQ

Przygotowaliśmy kilka pytań i odpowiedzi dotyczących naszych luster. Kwestie te pojawiają się wielokrotnie w telefonach do nas, a więc postanowiliśmy udzielić pisemnych odpowiedzi.



PYTANIA i ODPOWIEDZI:

  • Jak wykonane są lustra? – Nasze Lustra nie pochodzą z chin, są produkowane w Polsce, jesteśmy ich wykonawcą a w komponenty do produkcji zaopatrujemy się u lokalnych dostawców. (tafle lustrzane, z jakich korzystamy to : Saint-Gobain mirra-lite 4mm). Lustro składa się z “pleców” wykonanych z lakierowanej płyty MDF, zasilacza oraz taśmy led IP65 (wodoodpornej).
  • Jak podłączyć lustro? – To proste, wystarczy kabel 230V, który należy podpiąć do zasilacza umieszczonego za lustrem. Zasilanie powinno być oddzielne dla głównego oświetlenia łazienki oraz lustra tak, aby sterować nimi osobno. Przyłącze do podpięcia zawsze standardowo znajduje sie na środku osi pionowej i poziomej z tolerancją od 10 do 16 cm w każdą stronę.
  • Co to jest “włącznik”? – opcjonalnie nasze lustra można wyposażyć w “włącznik”, który umożliwia włączanie oraz wyłączanie dotykowe oświetlenia lustra. Włącznik montowany jest przy krawędzi lustra od strony niewidocznej (przy dolnej krawędzi) i umożliwia Ci włączenie oświetlenie poprzez dotkniecie krawędzi lustra w miejscu w którym jest umieszczony. Dodatkową jego funkcją jest możliwość ściemniania i rozjaśniania oświetlenia przy dłuższym przytrzymaniu.
Dotykowy włacznik lustra

Barwy oświetlenia lustra:

  • Jakie są barwy oświetlenia? – Ciepła (3000K) Neutralna (4000K) Zimna (6000K) RGB+W (o tym więcej informacji poniżej)
  • RGB+W – W przypadku taśmy RGBW dioda wielokolorowa (RGB) jest umieszczona na taśmie naprzemiennie z dodatkową diodą dającą nam światło białe neutralne. W każdym razie biała barwa nie powstaje w wyniku mieszania innych kolorów, ale jest czysto biała powstała z pojedynczej diody.

Rysunek poniżej przedstawia taśmę RBGW z co 2-gą diodą odpowiadającą za barwę białą.

  • Nasze taśmy RGBW mogą łączyć się z systemami WiFi , TUYA, ALEXA, GOOGLE HOME i do sterowania kolorem oświetlenia potrzebny nam jest smartfon z aplikacją.

  • Czy możliwe jest wykonanie luster o innych wymiarach? – Oczywiście, indywidualne zapytania przyjmujemy drogą mailową (biuro@addhome.com.pl)
  • Mata grzewcza, czy można zamontować? – Do lustra możliwe jest zamontowanie maty grzewczej, która uniemożliwia parowanie. Stosowane przez nas maty grzewcze nie pokrywają całej powierzchni lustra ze względów bezpieczeństwa. Powierzchnia odparowywania wynosi miedzy 60-80% powierzchni w zależności od średnicy tafli. Stosujemy maksymalny dostępny na rynku rozmiar mat grzewczych zachowując przy tym margines na miejsce bezpośredniego połączenia tafli z plecami, który musi pozostać, aby zapewnić bezpieczne użytkowanie.
  • Jak długo będę czekał na lustro? – jeśli lustro znajduję się w magazynie, czas wysyłki to 3-4 dni, w innym przypadku czas produkcji lustra to 10-14 dni. Aby ustalić dokładny czas realizacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
  • Czy przesyłka jest bezpieczna? – Tak. Twoja przesyłka jest ubezpieczona, a w przypadku stłuczenia wymagamy jedynie sporządzenia protokołu z kurierem, bierzemy na siebie pozostałe formalności. Dla ciebie przygotowujemy nowe lustra w możliwie najkrótszym czasie. Gwarantujemy bezpieczny transport, przypadki stłuczeń zdarzają się niezmiernie rzadko i wynoszą mniej niż 2% naszych przesyłek.
  • Czy mogę odebrać lustro osobiście? – Tak, lustro można odebrać osobiście. Na odbiór należy umówić się telefonicznie.
  • Akcesoria do montażu? – lustra montowane są w różnych warunkach technicznych, i w związku z tym akcesoria montażowe musisz wyposażyć się Sam. Nie są dodawane do naszych luster ponieważ dbamy o twoje bezpieczeństwo.

W innych kwestiach pozostajemy do dyspozycji.

Jeśli masz inną propozycję pytań, proszę poinformuj nas o tym chętnie zaktualizujemy naszą sekcję często zadawane pytania

Nasz sklep: https://addhome.pl

Więcej aktualności możesz odnaleźć na naszym fanpagu Facebook