Regulamin Sklepu

§6 Prawo odstąpienia od umowy zwrotu

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niezabezpieczony z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny i w oryginalnych opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ustępach 2 i 3 powyżej, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), np. montaż lustra;
b) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, tzn. na przykład luster w niestandardowych wymiarach, wykonanych na indywidualne zamówienie klienta;
c) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

§7 Gwarancja

  1. Na sprzedawane przez nas produkty udzielamy 2 lat gwarancji.

  2. Na wszystkie podzespoły elektroniczne w lustrach zakupionych w Sklepie (zakupionych po dniu 01.01.2025) obowiązuje dożywotnia gwarancja, pod warunkiem ich samodzielnej wymiany przez Klienta. W przypadku wystąpienia usterki elementu elektronicznego, Sklep zobowiązuje się do przesłania sprawnego elementu zamiennego do Klienta bez dodatkowych kosztów.

  3. W ramach tej gwarancji Sklep nie świadczy usług montażu ani demontażu. Klient zobowiązany jest do samodzielnej wymiany przesłanych części.

  4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika ani wad wynikających z nieprawidłowego montażu.

  5. W celu skorzystania z dożywotniej gwarancji należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową, załączając krótki opis usterki oraz zdjęcie lub film ukazujący problem.


§8 Ochrona prywatności


Pełna treść Polityki Prywatności dostępna jest pod linkiem: Polityka Prywatności

 


§9 Własność intelektualna


Projekty towarów oraz zdjęcia prezentowane w Sklepie objęte są prawem autorskim. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez zgody Sklepu.


§10 Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

  2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.